November återfuktning

2016



 
Hej på er! Nu är tredje praktikdagen avklarad och jag trivs bara mer och mer med arbetet som dagisfröken. Jag försöker verkligen tänka efter när jag är på dagiset ifall jag skulle kunna jobba med det i resten av mitt liv, men jag tror inte att det finns något alls som jag vill göra i hela mitt liv. Jag har ju planer på att nu till hösten 2017 börja studera något helt annat än vårdaryrket, ifall jag sedan i livet ångrar mitt val av närvårdare. Men nu har jag också börjat fundera på att söka jobb nu på våren, så lite kluven är jag nog. 
 
Idag var jag en sväng in till Citymarket och köpte ett plussakort så jag skulle få -25% rabatt på dessa två hudkrämer från Nivea. Jag är ju en person som vill testa nya produkter hela tiden men denna sensitive nattkräm och dagkräm vill jag inte vara utan. Tipset på dessa så fick jag från bästa svärmor så tacket går till henne♥! Båda produkterna kostar ca 7,90€ st, vilket blev att kosta 15,80€, men med plussakort fick jag dem för sammanlagt ca 12€. Dessa krämer har en superlen konsistens, irriterar inte det minsta, reducerar rodnad och fungerar utmärkt mot torrhy! Perfekt till vår kalla Novembermånad.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?