Nytt och fräscht inför GALAN

2016



 
 
 
 
obs: ni vet ju att bilder aldrig ger rättvisa när man ska visa sin nya hårfärg ;). 
 
Hej på er! Idag har jag hållit hårt om Zander innan han åkte iväg på brandkårsövning och sedan vidare till Petalax, där är han från torsdag-söndag nuförtiden p.g.a. jobb, snyft. Jag kommer göra ett djupare inlägg om detta men jag ligger ju sömnlös om nätterna nuförtiden så jag längtar aldrig till helgerna mera eftersom jag sitter här i lägenheten själv då. Klockan 17:30 cyklade jag iväg till Artistica där syrran jobbade och skaffade mig lite nytt och fräscht inför GALAN som äger rum i stadshuset på lördag. Syrran färgade min utväxt i en kallbrunfärg, klippte topparna och lade i ett färgbalsam så att mitt hår skulle bli mera askigt. Jag är som vanligt jättenöjd och nu ser mitt hår riktigt askblont ut, precis som jag vill ha det! Jag ser nu att mina toppar ser väldigt slitna ut på den senaste bilden men det är nog för att jag cyklade hem i regnväder, haha. Jag har ju väldigt självlockigt hår så det vill ju gå sin egen väg. Imorgon är det fridaaay och jag ska faktiskt inte göra någonting :).



Ida-Marie

http://ziio.se

Åh, borde också hinna fixa håret. Ska bli spännande att se vad du kör med för hårstil sedan :)

Svar: Vad kul, förra året hade jag en håruppsättning men iår blir det nog annat! :)
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?