Puerto Rico throwback

2016



 
 
 
 
 
 Jag blev såå beroende av denna tomatsoppa, tänker på den varje dag!♥
 
  
 
 
 
 
  
                       
 
För en månad sedan så låg jag vid poolen i Puerto Rico med min älskade pojkvän och levde LIVET. Nu går jag runt med en förkylning, tittar ut på snöslasket och sitter ensam hemma. Då kan man ju inget annat än att drömma sig tillbaka! Jag är 10/10 nöjd och glad över att jag filmade hela min resa och la ut det på youtube så att jag alltid kan drömma mig ordentligt bort till paradiset. Så nu mina vänner! Jag har en dröm som väntar!
 



sanna hyvärinen

http://socosy.blogg.se/

Känner igen mig så mkt, har visserligen inte varit utomlands senaste månaderna, men i mars så var jag i Aruba ena dagen sen efter vi km hem fick jag magsjuka och låg inne hemma i en vecka. Det var stor kontrast haha :)

Svar: Ojdå, ja det förstår jag. :)
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?