Tips: Mina favoritnagellack

2016



 
Hej på er. Essence är märket på olika sminkprodukter med ett förvånadsvärt billigt pris. Jag har sammanlagt 5 nagellack, puder, concealer, läppenna, ögonskuggor och ögonbrynsskuggor från märket. Produkterna har kostat mellan 1€-4 €, alltså skitbilligt! Men idag tänkte jag ge er en recension på de fem nagellacken som kostar 1,99€ styck. 
Alltså, för det första så vill jag bara säga att dessa nagellack är mina favoritnagellack. Dessa nagellack torkar snabbt, håller jätte länge om man lägger två lager och håller vad de lovar. Det finns dessutom massor av färger att välja mellan, dessutom gelnagellack. Jag skulle verkligen vilja rekommendera Essence nagellack. Jag kommer iallafall att köpa flera. Essence finns att köpa vid bl.a. Tokmanni, Minimani och Halpahalli.



josephine Asplund

http://josephineslifee.blogg.se/

Ha en mysig fredagskväll och helg!
Har en liten röstning på min blogg om du blir sugen på att kika in...
Kram <33

Svar: Tack så mycket och detsamma! Jepp jag kan ta en titt, kramis! ❤️
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?