Framme vid Riu Vistamar

2016



Hola! Alarmet väckte mig och Zander 05:30 och därefter for vi iväg till flygplatsen. Vi flög i ca 7 timmar och min bak har inte domnat sådär mycket sedan jagvetintevad. MEN det var helt klart värt det! Först när vi kom fram vid Las Palmas så såg vi bara öken och någon enstaka palm, haha jag som längtade mest efter palmerna, men efter ett tag kröp alla palmer fram och det började se ut som ett paradis men påsamma gång såg det ut som en öken så wellwell. Utsikten är det finaste jag sett och att komma hit från minus grader i Finland till 30+ grader och få dricka hur mycket cocacola man vill vid poolen (all inclusive) så vill man nästan bara gråta. Jag har inte tråkigt en endaste sekund, jag ÄLSKAR att vara här vid Riu Vistamar Puerto Rico!❤️ Idag har vi mest tittat runt och solat + simmat. Imorgon ska vi besöka stranden som ligger nedanför hotellet. Enda minuset jag kommer på är att sängarna är skarpa haha. Just nu är klockan 22:38, men jag antar att den är 00:38 i Finland. Nu ska jag fortsätta att njuta! 🌴









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?