Halloween 2016

2016



 
För 2 år sedan på halloween
 
 
Hoppas min underbara läsare har haft en bra halloween! Jag har haft en riktigt rolig kväll med Emma och Jenny, varit på både lokalfest och baren. Nu vet jag hur det känns att både klä ut sig till något läskigt och något snyggt. Det var nästan roligare att vara läskig.. lite omväxling är ju alltid bra. Vi kom ju från resan i måndags och har ännu inte handlat mat, bor själv just nu så har inte riktigt haft den orken. Testade iallafall pizzerian som ligger 500 meter härifrån och jag var riktigt nöjd så dit kan man gå flera gånger, snabbt gick det också. På eftermiddan så fick jag äldstasyrran på besök så vi talade om lite alltmöjligt i nån timme, sen så har jag bara tittat på serie och nu bloggar jag.
 
Imorgon borde min galaklänning komma!♥ Därefter saknas bara ett par skor och sedan är outfiten redo. Åh vad jag längtar, det kommer bli så himla bra! :D








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?