Höstlovet börjar med blodprov

2016



 
 
 
 
 
 
Hej på er! Lite som har hänt här i veckan är att jag har varit med klassen och lyssnat på en föreläsning som heter "Den maktlösa kampen" och den handlar om en mammas dotter som missbrukade och hängde sig själv. Jag förväntade mig mera "lärdomar" riktat mot oss, liksom vad poängen riktigt var med föreläsningen? Men nåja, sen har jag också shoppat med mina två bruttor Emma och Jenna vid GW gallerian, drack också en kopp cafe mocha och det var mysigt att få sitta och prata om tatueringar och sånt. 
 
Igår kom min bikini som jag hade beställt från nelly + min hårinpackning från parfym. Bikinin passade så gott som helt bra så den behåller jag, däremot playsuiten som också kom med i paketet så får jag lämna tillbaka. Inte ens xxs skulle ha passat av den, den var skitstor! Det kanske är såna här saker man handlar i södern? Fast man måste ju kunna ha någonting på sig första dan också, heh.
 
Igår var vi på ett studiebesök till ett barnhem och blev bjudna på kaffe, limsa och bullar, vilket var ett bra avslut på skolan förrän man fick höstlov. Så idag hade jag alarm på klockan 9 och sedan körde jag iväg till Neste och sedan till Vörå för att ta blodprov. Usch hamnade att ta i armvecket och det är värsta stället från att jag nästan svimmade och spydde när en okunnig sköterska rev och slet så det gjorde jätte ont när jag precis varit med om en bilkrock. Menmen det gick bra och nu ska jag bara vänta på att pappa ska komma hem så vi kan byta till vinterdäck på min bil och sedan kommer mamma hem med pizza och först DÅ kan jag bege mig tillbaka till Vasa. 
 
Jag kan inte fatta att det bara är 3 dagar kvar tills vi åker!? Tiden springer iväg och jag hinner aldrig med. Det kommer bli den bästa veckan i mitt liv! Alexanders pass hade ju dessutom gått ut så han fick ta ett snabbpass för att hinna hehe...








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?