Puerto Rico lista

2016



Hej fryser ni lika mycket som jag? Jag som blev van med värmen och hör snöar det nästan. Jag tänkte göra en lista på vad jag tyckt om resan och lite sådant, vill inte släppa taget om paradiset riktigt ännu! ;)

 

Godaste: kinder bollglass 😍

Äckligaste: en slags pasta som serverades, tänkte spy på plats när jag smakade på det.

 
Roligaste: måste väl säga Aqualand, även om jag blev besviken.

Tråkigaste: varje dag vi skulle åka buss så hade vi fått fel info och hamnade att vänta en timme extra varje gång och ta 3 bussar till stället vi skulle till när vi bara skulle behövt ta 1 buss, suck.

Bästa: Ta foto med delfinen! Det var en sann dröm som gick i uppfyllelse. Delfinen var så len å skön och åh vad lycklig jag var, haha.

Sämsta: sängarna var skarpa

 

Vackraste: utsikten från hotellet!

Fulaste: en ödla som sprang runt i vårt hotellrum, usch.

 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?