Underbara Puerto Rico

2016



Hej på er! Här har vi haft 30 grader varje dag hittills och det är riktigt härligt! Vi har badat i poolen, solat, ätit supergod mat, druckit så mycket limsa och glass vi vill, varit till stranden och shoppat vid småbutiker. Jag vet inte vad eller hur men vi hade tydligen fått otydlig information så vi väntade på bussen till Aqualand i 1,5 timme. Annars så blev jag lite smått besviken på Aqualand, jag trodde det skulle vara roligare, jag börjar väl bli gammal. Haha. Men jag fick mig ett tandsmycke som jag velat ha i flera år, dessutom glömde jag betala haha upsi. Alltså hörni vi har verkligen världens finaste utsikt eftersom vårt hotell ligger uppe på ett berg, hit vill jag verkligen stanna! Nu ska jag testa några drinkar och sedan börjar det bli dags för middag, ikväll ska vi äta asiatiskt!

Ps. Även om jag försöker vara borta från mobilen så mycket som möjligt så jag kan njuta ordentligt, så har jag ändå lagt märke till att nomineringarna till GALAN2016 har börjat. Jag skulle såklart bli överlycklig om ni ville nominera mig, jag tänker inte sitta och fiska röster så om ni känner att jag gjort ett bra jobb eller inspirerat er så vet ni att det går att rösta på mig. :) nominera här:

HÄR








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?