Vintern är här med blöjbyte och förkylning

2016



I måndags hade vi en praktisk dag. Vi tvättade bebidockor och bytte blöjor och hade bebimassage,hihi!
I tisdags hade vi skolfoto.
 Vår lärare köpte ett 4000 bitars pussel åt oss så nu får vi byggabygga. (synd att jag inte gillar pussel)
 
Is. Alltså nej! Jag hade bråttom imorse och när jag kommer ut till min bil så är rutorna täcket av IS. Tror ni jag hade någon isskrapa? Nope. Jag hade en parkeringsbricka, tror ni inte den brakade sönder? Jepp. Idag var en viktig dag och jag fick bara inte komma försent, så då var det bara naglarna kvar, skitkul.
 
Jaja hösten är över och det börjar bli vinter. Jag vet att vintern är här eftersom jag har världens förkylning + feber och hela halspartiet gör så ont så det känns som jag har brutit halsen. Lucky me som får åka till södern om 12 dagar och äta upp mig några kilon och shoppa bort lite pengar och bara vara på stranden♥. Jag LÄNGTAR.
 
Vi har nyss fått reda på våra provsvar i Mattestudentprovet.. jag blev rent av chockad. Jag räknade ihop att jag hade fått 10 poäng men enligt läraren så har jag fått 21 poäng! Jag förstår inte, provet som det skulle ha gått sämst i så tror jag har gått bäst. På tal om prov. F.o.m. nästa vecka så har jag 5 prov/förhör på 4 dagar, så det ska bli skojj, eller så inte. Men nästa fredag är vi lediga så känns skönt att få inleda höstlovet lite tidigare än de andra. Nu ska jag och Zander se på "Shameless" serien och äta tacoships med guacamole, hörs! 



josephine Asplund

http://josephineslifee.blogg.se/

Jag är ute efter en snygg höst jacka, vet du någonstans där de har det?
Haft en bra dag annars?? Kramar <3

Svar: Har faktiskt inte själv behövt en ny höstjacka så har inte kollat runt efter sådana heller. ^^ Men kolla nelly.com eller Veromoda. kram<3
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?