Flyttat från Vöråvägen till Vörågatan

2016











Hej på eeer! Nu har jag äntligen flyttat hemifrååån! Kommer bli så jvla kuul, jag har flyttat från landet till storstan, känns superbra! Jag gick alltså från att bo på vöråvägen till att bo på Vörågatan, fast det skiljer ca 40 km mellan vägarna. Klockan var 19 igår jag kom till lägenheten för första gången, allting är ju splitternytt från grunden (hela höghuset är nybyggt) så vi har ju inte fått se hur det ser ut innan vi började hyra. Vi hade fått se renoveringsbilder på nätet men det visade inte så mycket av lägenheten som vi skulle bo i. Vi bor alltså i en tvåa men det känns mer som en trea när det finns ett extra rum. Vi fick ju se ritningarna förstås på lägenheten så vi planerade färdigt var vi skulle ha möblerna så det var lätt sen när vi skulle lyfta in alla möbler. 

När vi hade flyttat in alla möbler och flyttlådorna så åkte vi till Halpa-halli och handlade mat, tvättpulver, kryddor och sånt. Det blev ju över 100€ haha och jag  märkte att jag hade glömt mitt bankkort i lägenheten när jag skulle betala, haha. Som tur var så hade Alexander med sitt.  Sedan svängde vi in via mäccen också och då var jag så smart så jag glömde min plånbok på bänken, så idag fick jag ett samtal från mäccen haha. 

Planerna för dagen blir att handla resten av köksgrejor vid minimani och sedan åka in till comboloppis och se över lite inredningssaker. Sedan packar vi upp resten av lådorna och imorgon bär det av till ikea och ideapark! Åh vad jag längtaaar! ❤️








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?