Resan till Ikea och Ideapark

2016


















Hej på er! I lördags drog jag med Zander och hans mami till Tammerfors för att besöka Ikea och Ideapark. Vi var över 6 timmar på Ikea och hann vara 1 timme på Ideapark, men hann även köpa massor med saker. Allting blev väl ca 500€, men sakerna var värd varenda peng. Jag har mycket möbler ännu att montera ihop så jag lägger upp bilder på de senare. Jag är jättenöjd med allt som jag fick handlat, hittade så gott som allt som stod på min lista. Igår så hade jag lite förhandskalas för släkten då det bara är 5 dagar kvar nu tills jag fyller 18!  Vi har ännu saker att handla till lägenheten så det kommer jag fortsätta med idag med Zander, så hörs sen! <3




Matilda Berlin

http://matildaberlin.blogg.se/

Älskar verkligen hur prisvärd ikeas lunch är! Att man kan få så pass god mat för så lite pengar är nästan otroligt =)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?