Jag avslutar min resa här och nu

2017



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här är resten av bilderna som jag tagit i Lissabon, nu avslutar jag min resa. Nu jobbar jag till torsdag på den bästa arbetsplatsen och ser framemot helgen. Förstås så har jag ännu kvar videon från Lissabon men den kommer ut då den är färdig. Mina planer inför denna vecka är att städa upp mina saker, fixa efterarbete från praktiken, planera en lek och saga, revy på fredag och den efterlängtade utekvällen på lördag + frissan. På söndag ska jag till Maxmo och fixa min bas till bilen osv osv. Har ganska fullt upp så få se när vi hörs nästa gång, hoppas ni har det bra och mår lika bra som jag :). Jag mår perfekt nu. Jag älskar mina vikariejobb, älskar vädret, älskar att köra bil, älskar min lägenhet, älskar min pojkvän och mina två studentklänningar som kom på posten älskade jag så mycket så behöll båda.♥♥♥
 
Lite funfact från toket själv. När vi landade i Vasa och jag och Emma satt och väntade på våra bagage så kom ju aldrig mitt, sedan stannade bandet. Där låg en konstig och klen väska som jag var så säker på att inte var min så jag gick inte ens och tog en närtitt. Då blir det att försöka hålla humöret uppe för att jag blev endå glad av att se Alexander, superduper glad! Jag fyllde i ett formulär och rapport gjordes, sen åkte jag hem med mitt handbagage. Hann bara innanför dörren så ringer de och säger att de har hittat mitt bagage. "Oj vad bra, var var den!?" säger jag då. "Den ligger ju på bandet" får jag till svar. Gissa om det stod still i mitt huvud haha. Nåja in i bilen och iväg mot flygplatsen pånytt och jepp den klena väskan var ingen annans än min, alltså vem känner inte ens igen sin egen väska hahah. Äh så kan det gå när man köper ny väska hörni ;).
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?