Frisseri systeri

2017



 
Hej på er! Just nu sitter jag halvfärdig för att gå in till centrum och shoppa lite. Jag tror inte att jag har gått och shoppat här i Vasa sedan förra året så nu finns det säkert mycket som jag inte sett. Igår spenderade jag min dag i Vörå och hjälpte mommo med att städa och tvätta fönsterna så kom hem väldigt sent på kvällen. Har börjat se på Harry Potter nu med Zander på kvällarna men jag får sån obehag av filmerna! Eftersom jag tittade på filmerna när jag var alldeles för liten och fick såna mardrömar om dendär svarta grimvargen och blinda ormen i kammaren, så usch. Haha vi var tvugna att hoppa över de första filmerna för jag vägrade se dem. Till frisseri systeri har jag också varit och färgat håret. Det fick bli riktigt kallt, mera åt gråa hållet och mörk rot, håret har ju blekts jätte mycket i södern så den gula färgen som lämnat ville jag ha bort. I helg kommer Zanders bror och hans familj till Petalax så då ska vi dit över påsk och längtar att få se deras nya bebii! ♥
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?