Hemma igen

2017



Jacka-H&M/ Tröja-New Yorker/ Jeans-Gina Tricot/ Väska-New Yorker/ Solglasögon- Gina Tricot


Hej på er! Nu är första skolveckan över och den har varit väldigt intensiv eftersom vi börjat planera vårt projekt och det kommer vara en så stor utmaning eftersom det handlar om en resa som ska göras efter 2 veckor!! Vi är inte säkra på att det kommer bli av eftersom vi har så lite tid på oss men vi kommer endå sikta högt. Ni får veta mera sedan ifall det blir av. Igår körde jag till Vörå för att träffa kusin Ida från Stockholm så vi umgicks hela kvällen och idag funderar jag på att köra tillbaka till Vasa men har ännu inte bestämt mig. På söndag ska jag iaf på min kusin Elins konfirmationsfest så då kommer jag att vara i Vörå. Hoppas ni får en trevlig helg! :)




NORRSKEN EMMA

http://nouw.com/lillemmish

Fin outfits! =)

ha en bra lördag
kram

Svar: Tack så mycket, detsamma! Kram! :)
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?