Vi ska till Litauen!

2017



google bild
I oktober så reste jag med Zander till Puerto Rico, på nyåret åkte jag till Piteå, i mars åkte jag till Portugal, nu i maj ska jag åka till Grekland och två veckor före Grekland så är nu LITAUEN bokad. Sedan den 10 juni så blir det Sverige pånytt!
 
Haha, vilket år jag haft. Men jag var verkligen seriös när jag sa att jag skulle resa mycket så fort jag blev 18 år. Men hörni denna Litauen resa kommer vara 3 dagar och jag åker med klassen (10 pers) dit. Vi kommer följa med Hoppets stjärna dit för att få se vart sakerna som man skänker hamnar och annars bara hur det ser ut där. Det sägs vara förfärligt och att man inte kan förbereda sig ordentligt på det man kommer få se och uppleva. Denna ide föddes förra veckan och vi åker 9 maj...inte så mycket tid inte, 3 veckors planerings och förverklighetstid. Vi är alla jätte taggade och kostnaderna står vi för själva så det är wc-pappers försäljning som gäller. Så detta ska bli jätte lärorikt och förhoppningsvis roligt!
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?