Vörårevyn och trevligt samtal

2017



 
 
Hej på er! Igår fick jag äntligen sminka mig, har gått osminkad sedan februari eftersom jag inte behövde smink när jag var i Lissabon. Gårdagen bestod av ledighet och en sväng till hembyn för lite revy. Årets revy var riktigt bra tyckte jag, skrattade som ett tok. Idag ska jag redigera videon, diska, skriva klart CV, gå till frissan, handla några saker till Alexander och sedan ut på tjejkväll till baren. Hörni, jag har faktiskt en riktigt trevlig sak att berätta. Igår fick jag ett samtal ifall jag ville komma på sommarjobb till ett daghem, blev jätteglad och tackade ja. Så nu är sommarjobbet fixat! Något jag slarvat med är att söka till någon skola, tiden har ju liksooom gått ut nu. Men jag kommer söka till kosmetolog även fast det är på yrkesnivå. Eftersom jag är student så får jag ta utbildningen på 2 år istället för 3 så jag ser inte vad som stoppar mig. Nej nu ska jag påbörja diskningen, ha en trevlig helg folks!♥
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?