Min egna studentpresent

2017



 
 
Hej på er! Jag har inte visat er vad jag köpte till mig själv i studentpresent. Jag visste ju att jag skulle klara av närvårdarstudierna men studenten var jag inte alls säker på. Jag satsade på godkänt och fick ändå helt bra betyg så efter att vi varit i Vasa stadshus så körde vi via Power och jag sprang in efter en laptop som jag tittat på ett tag. Vet inte destu mer än att den är en Asus, haha. Alexander förstår sig så bra på datorer så jag förklarade mest bara utseendet och sen skötte han resten av sökandet. En fin grå/silver Asus blev det, för helt förmånligt pris dessutom. 
 
Igår umgicks jag med Emma på en utekväll och vi hade en sån skön skoldag på dan! Vi övade bara fotmassage hela dagen, verkligen avslappnande inför helgen. Imorse klockan 6 tog Zander sina väskor och drog iväg till Magaluf med sina boys, så veckan kommer kännas ensam men jag har ju Kiara och Nala som sällskap. Nu ska jag ta och göra mig i ordning och köra iväg till butiken för att handla kattmat och sedan en sväng via Subway. Hoppas alla får en trevlig villaavslutning ikväll! Jag kommer hålla hus i Österö. :)








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?