Kipinäs dansshow

2017



 
Jag är med den blåa toppen.
 
Lördagen var så himla bra. Att få uppträda var så roligt och allting gick super bra! På två hela danser så glömde jag endast 1 danssteg men ingen verkade ha sett det, haha. I Female Vibe dansen så var vi hemmafruar och vårt tema var "kvinnornas rösträtt", vi uppträdde med låten "Ain't your mama med Jennifer Lopez". Dansen gick helt okej, vi var väldigt många men danser var riktigt kul! På Dancehall så var vårt tema "Finnair", alltså flygbolaget. Vi flög från Finland mot Jamaica och först frös vi ombord på flygplanet och sedan brast vi ut i en liknande till dancebattle. Den koreografin var en aning lättare och det gick suuperbra! 
 
Nu är dansandet slut för iår. Men den 15 Januari kör vi igång pånytt! Jag har anmält mig till samma danskurser men till nästa höst så funderar jag byta ut ena dansen till något mera utmanande, ska bli spännandee! På min instagram kan ni se den ena dansen, mitt namn är "nataliesundsten" där. ♥








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?