Äntligen kommen

2017



Hej på er! Idag har jag varit på möte med internationella för att få alla papper påklart inför Portugal som sker om bara 9 dagaaar!! Det är så sjukt att få spendera en hel månad i Portugal med Emma. Jag kommer såklart att sakna mitt hem men samtidigt så känner jag att jag behöver få åka bort från allt och alla. Vädret borde vara mellan 17-20 grader varmt så en finsk sommar helt enkelt. Idag har det ju varit sån snö yr och jag  börjar känna av öroninflammation. Men imorgon slutar jag skolan 11:30 och sedan tar vi sportlov. Kommer inte att vara i skolan igen förrän ca 20 April. 

Nu har jag fått mitt Anastasia contourkit och jepp, det var lika bra som alla säger. Men egentligen så är mitt contourkit från Makeup revolution bara snäppet under. 





Eleonora Adriana ♥

http://eleonoraadriana.blogg.se/

Så fina färger! :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?