Glad alla hjärtansdag <3

2017



 
Nuförtiden ser man bara bilder och statusar där folk skriver fördelar med att vara singel, det är synd att denna dag inte kan uppskattas av alla, den kallas ju också "vändagen" men jag är uppväxt med "alla hjärtansdag", fast man får ju säga vad man vill såklart. Det är ju en dag där man får visa sin uppskattning och kärlek till sin partner, jag tycker det är bra att vi har en sånhär dag. Jag älskar ju en riktig kärleksbomb så för mig betyder denna dag mycket, jag brukar gå all in haha. Men idag blev det inte så.
 
Det är så att jag ligger och är sjuk med en dunderförkylning. Det känns hemskt, imorgon ska jag orka sitta hos frissan i 3-4 timmar och på torsdag är det penkkisflaket som gäller. Igår kom min dräkt och den är så varm så jag tror jag kommer klara mig. Men jag och Zander firade alla ♥nsdag igår med mäccen och film. Jag fick faktiskt en present av honom också, det var ett mjölkpaket och 3 subway kex... världens bästa present♥! Nu ska jag ta och lyssna på Joakim Lundells nya låt, ha en bra dag nu hörni! Singel eller ej det spelar ingen roll!
 



Eleonora Adriana ♥

http://eleonoraadriana.blogg.se/

Fin bild! Krya på dig! :/ Kram

Svar: Tack så mycke! :) kram!
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?