Jag ska tatuera mig

2017



 
 
Idag började vi 12:30 i skolan och slutade 19:30, det blev en lång dag men endå väldigt kul. Vår snälla lärare bjöd oss på bröd, bullar och kaffe vid 16 tiden och sedan klockan 17 började kvällen för barn med downsyndrom. Vi hade disco, lekar och bjöd på popcorn, kex och trip. Barnen var HELT underbara. Idag känns det bra hörni, jag har bokat en tid till en tatuerare i Vasa, äntligen! Jag är väldigt nöjd med min tatueringside och den känns väldigt ovanlig, speciellt stället den kommer vara på, så den kommer ni få se sedan. Imorgon planerade jag att åka till Gigantti med Zander för att köpa ett kamerastativ, nytt objektiv och en fjärrutlösare ifall det finns. Såklart blir det ett stopp via Subway efter lite kex, kan ju inte bli mer beroende haha.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?