Januari favoriter 2017

2017



 
 
 
Detta år så tänker jag börja med något som kallas månads favoriter. Varje månad så kommer jag att skriva om mina absoluta favoriter som kan vara produkter, kläder eller saker. Jag är lite sent ute nu med Januaris favs men så får det bli, nu kommer jag med 5 favorit skönhetsprodukter.  
 
1. Dermosils "bronzer brush. Den känns jätte stadig och jämnar ut bronzer pudret riktigt bra. Dessutom är borsten snygg och ja, den är min favorit borste.
 
2. Lumenes Time freeze ögonkräm. Jag köpte ju den på 50% rea vid Minimani och har inte ångrat mig. Dock har jag inte riktigt sett något resultat ännu men den känns behaglig och mjuk. Hoppas den reducerar mina mörka ringar under ögonen som den säger att den ska :).
 
3. Aco's rescue mist. Detta är en fuktighets spray för ansiktet och dekollaget när man känner att man behöver fukt. Dennes antioxidanter skyddar också huden från fria radikaler. Jag tycker den fördelas super lätt vid bara ett sprut och det känns som att den hjälper. Men man blir lite glansig av sprayen så det är ett minus.
 
4. Sminkborttagnings servetter. Detta är något jag verkligen behöver efter en barkväll eller om jag annars bara är för trött för att tvätta bort sminket. Denna förpackning köpte jag billigt i Piteå från deras Cubus butik. Den innåller så mycket bra ingredienser och huden blir itne torr efter användning.
 
5. Läppenna "magneticlips". Denna köpte jag på Emotion i Vasa och den ger en riktigt fin NUDE färg. Jag brukar använda den till baren. Den hålls på väldigt länge också.
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?