Köpte ett kamerastativ

2017



 
 

Hej på er! Idag är det måndag och jag är så gott som ledig idag. Samma med morgon dagen och då är det dessutom alla hjärtans dag. Lite sorgligt att Zander har sin dag fullbokat med andra saker när han vet hur mycket jag älskar alla hjärtans dag :(. Nåja, får skita i allt man har planerat bara. Hade annars en kul girlsnight i helg, skönt att få umgås med riktiga vänner. Har nyss släppt taget om en nära vän och mår genast mycket bättre nu. Snart är det penkkis och abikryssning så det ska bli sååå kul! Beställde just smink för nästan 100€ men tyckte det var dags för lite Anastasia beverly hills, kommer visa er sedan när paketet anlänt.

Jag kom mig iväg till Gigantti och köpte mig ett kamerastativ av märket Hama. Det kosta 30€ så det var inte så dyrt. Nu skulle jag behöva en fjärrutlösare och ett nytt objektiv till min Canon 1100D, ni råkar inte veta någon som säljer? Jag har nämnligen fällt min kamera i golvet så min autofocus fungerar inte längre och jag ser för suddigt för att få till det med manuellt haha. Men ha nu en fortsatt underbar måndag, kom ihåg att försöka hitta 3 positiva saker så ska du se att dagen går mycket lättare! ♥








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?