Partykungen slutat leverera till Finland

2017



 
 
Hej på er! Helgen börjar ta slut men den har varit riktigt bra för min del. Just nu sitter jag med lite smått panik över den kommande Penkkisdagen då alla studenter klär ut sig och kör runt på flak genom stan. Det råkar tydlgien vara så att Partykungen.se inte levererar till Finland längre och där var det enda stället där min och Emmas utklädnad fanns, såå nu har vi problem. Vi hade väldigt otur när kompisarna beställt därifrån för en vecka sedan men nu kan vi inget åt det. Penkkis är ju ändå om mindre än 2 veckor så vi blir tvugna att hitta på något annat. Köpte mig en ny tröja från Stadium Outlet som bara kostade 8 €, nu längtar jag bara till våren så man kan ta sig ut på en springrunda.
 
Den kommande veckan så ska vi till Jakobstad på studiebesök, sommarjobbsträff med klassen och nu på tisdag så kommer vi ha en kväll på skolan där vi bjudit in barn med downsyndrom för att ha disco, ansiktsmålning och kurragömma med oss. Kommer bli jätte mysigt! :D
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?