Update update

2017



 
 
Halååja hur har ni det? Själv så har jag fått 37,3 graders feber till helgen nu 3-4 veckor irad, vet inte vad felet är. Men det stoppar mig inte från att ha roligt så imorgon blir det girlsnight med Emma och Jenny som börjar hos mig och som sedan eskalerar ut till baren. Just nu har vi gjort hälften av vårt slutprojekt i skolan som kommer att vara en kväll på Hoplop för 8-9 åriga barn. Nästa vecka kommer att bli väldigt BRA, jag är ledig på måndag och tisdag (vändagen) och på onsdag kommer vi åka till Jakobstad en hel dag på studiebesök. Inte så kul när man just läst på nyheterna om mannen som blev styckad, usch. På torsda blir det bästa dagen och då menar jag PENKKIS och dräkten fick jag fixad tillslut så den borde hinna komma. På fredag åker vi kombielever ner till Åbo med buss och sedan ut på abikryssning tillsammans med maaassor av andra blivande studenter. Hoppas verkligen inte att jag blir värre sjuk än vad jag är, men nu ska jag koka lite ris och broccoli, ha det så braa!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?