Januari favoritlåt

2017



 
 
Hej på er! Äntligen fredag och nu har jag påbörjat min tandblekning. Så inget kaffe och starkt färgade maträtter för min del på 3 veckor, men det är så värt det! Tandblekningen som jag börjat med så fick jag av Alexander till julklapp och den finns att köpa vid Swisslux.se men jag rekommenderar er INTE att beställa därifrån. Jag beställde därifrån men fick en produkt som gått ut (datumet) och som ersättning fick vi bara en rabattkod till nästa gång vi beställde därifrån, det var ändå 300kr så därför fick jag en tandblekningsjulklapp. Detta som jag nu använder så har gått ut 2014 HAHA så vet inte vad detta är för skit men Swisslux är så tröga på att svara på mejl så tänker använda upp det nu, men denna gång vill vi nog ha bevis på ifall det skulle vara tryckfel. Förra året så skyllde de ju på tryckfel så atttttt.
 
Imorgon blir det kanske utgång för att inte göra livet för deprimerande haha. Nu kom jag även på att jag inte ska dricka blåbärssoppa eftersom det har en stark färg! Hehe det är så att sedan jag hade magsjuka i December så har jag varit fullt beroende av att dricka Valios blåbärssoppa, vettja det ska gå med sugrör! :D
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?