Ny favorit

2017



 
 
 
Denna olja köpte jag från Artistica sist jag var och färgade håret, Jessika berättade att den var en av de bästa håroljorna som hon provat. Har använt den i några veckor nu och håret blir verkligen jätte lent av det och sen så doftar den underbart! Skulle behöva åka och färga mig snart på tal om det.
 
Skolan har ju börjat nu och det är lite blandade känslor att vara tillbaka. Har också hunnit vara på ett arbetsskifte och jag är enormt glad och tacksam för den positiva feedbacken jag fått där, min självkänsla är verkligen på topp nu TACK!♥ I slutet av veckan får jag veta klartecken på Portugalpraktiken i Mars, kommer bli så coolt att åka iväg en hel månad till Portugal med endast min bästa vän!♥ Det börjar ju bli dags att söka sommarjobb nu också till er som söker det! Själv så har jag lite andra planer som ni kommer få reda på när jag fått ytterligare ett klartecken. Hoppas ni får en bra vecka, det nytt år nu så börja satsa ordentligt från början för det blir inte lättare♥.
 
 



Corinne

http://corinnegronholm.com

Har också dendär håroljan, den är så otroligt bra!

Svar: Ja visst är den!
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?