Ny klocka

2017



 
Hej på er! Vad tycker ni om vår nya klocka? Vi köpte den från ebay för ca 2 € bara och jag tycker den blev jättefin! Ebay har verkligen ALLT, Wish har jag hört om också men har inte testat det. Jag kände redan igår att jag dragit på mig en förkylning och idag har det blivit ännu värre. Men just känner jag att jag skulle vilja höra några önskeinlägg. Jag har redan 2 ideer att skriva om men eftersom jag inte vet vem alla mina läsare är så skulle det vara jättekul om ni kunde kommentera vad ni skulle vilja läsa om, det är helt okej att vara anonym också :). 
 
Idag har jag skrivit under en förbindelse till Portugalresan och tagit kopia på passet så det känns verkligen som att detta kommer bli av, även om vi inte fått bekräftade platser ännu. Men tycker ni att jag ska vlogga under min månad i Portugal eller bara blogga? Skulle vara kul med en video så att både ni kan se och jag kan se senare och få längta tillbaka. Har också funderat köpa en mindre kamera så att jag lättare kan ta med den till olika ställen så få se hur det ska bli, men ha nu en fortsatt trevlig dag! Själv så slutade min dag 10:30 ^^.
 



Emelie Pada

Ååh vlogg absolut, sku va jätterolit å sii 😍👌🏼

Svar: Låter braa! :D
Natalie Sundsten


fia

du sku kuna skriv om na åv ti bästa minnen du har å lägg upp na outfits som du tkr bäst om i skrubbin din typ ? :D

Svar: Ja he ska no ga att ordn, tack fö kommentarin! :D
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?