Nya sminkborstar från Ebay

2017



 
 
Gokväll. Jag har börjat blogga så sent om kvällarna haha men bättre sent än aldrig. Har fått hem skitsnygga sminkborstar nu från Ebay för bara några euro så de ska bli kul att testa dem. Idag har jag bara chillat framför youtube och serie, har även varit och handlat mat för veckan och städat lägenheten. Ska äta en isglass nu som jag handlat och bara lata mig. Men alltså dehär med att börja på kosmetolog har verkligen vuxit för mig med stormsteg, så se vart detta leder. Jag skulle helst vilja börja redan nu till hösten men om jag får ett bra jobb så tar jag det och jobbar ett mellanår eller två. Jag behöver ju inte direkt ha bråttom med att studera. Men jag känner lite att jag vill jobba som kosmetolog och närvårdare lika mycket så det blev knepigt nu. Ha en godnatt allesammans, kram! ♥








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?