Välkommen hem mina tvillingar!

2017



 
 
 
 
Åh jag är så glad! Jag har oändligt med kärlek att ge och jag är ledig, vilket perfekt tillfälle! Välkommen hem mina sötnosar Kiara och Nala! Eftersom kissemissorna kommer bli innekatter så kunde jag inte bara skaffa mig en, det kändes faktiskt lite som plågeri. Så jag tog med mig hem två systrar som jag inte ens ser skillnaden på haha. Nej såklart jag gör. Min guldtass och vittass. Namnen kommer ju självklart från lejonkungen, min favoritfilm genom tiderna. Har alltid velat döpa någon till Kiara så nu fick jag det :D. 
 
De är verkligen som två små lejonungar, bara slåss med varandra på lek. Jag har dessutom köpt ett klätterträd åt dem från vidaxl.fi. Kostade 60 € och det var så värt det! De leker och sover i det väldigt ofta. Inte så lätt att fånga dem på bild när de är helt vilda men fick ett par bilder när de sov. 
 



Anna - Fotograf & Rovfågeltränare

http://annabrink.blogg.se/

Vilka sötnosar! Och heja dig som skaffar innekatt! :D

Svar: Ja visst är dom! :D
Natalie Sundsten


Eleonora Adriana ♥

http://eleonoraadriana.blogg.se/

Men naaaw va söta!!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?