Bambi på hal is

2017



 
 
 
Har ni sett hur långa ögonfransar jag har?? Detta är tack vare Xlash ögonfransserum och att jag färgat fransarna svartblåa, är helt utan mascara på bilden! :D
 
 
Hej på er! Nu när det är sportlov så har jag verkligen känt att jag måste få friskluft. Så jag och Zander har varit till en isrink nära oss och skrinnat. Just nu sitter jag och smörjer tatueringen med Bepanthen salva som man ska göra så fort den blir torr, åh jag är så glad att jag redan ritat min nästa tatuering haha. Jag tittade nyss in min och Emmas lägenhet i Portugal och den ser riktigt bra ut, jag har börjat organisera lite dokument att ta med och packat har jag också börjat med. Men hur ska man egentligen packa när man ska bort i 4 veckor? Skor, smink och kläder tänkte jag iaf begränsa. Ni som har sportlov ska njuta nu av det sista, så ska jag återgå till förberedelserna! ♥
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?