Februari favoriter 2017

2017



 
 
 Jag hänger lite efter med mina månadsfavoriter men nu kommer mina Februari favoriter.
 
1. Anastasia Beverly hills contourkit i light/fair. Denna palett köpte jag på xbeauty.se för ca 40€ tror jag det var om jag inte minns fel, jag hade en rabattkod på 10€. Jag älskar den ljusa gråbruna färgen och den passar min hudton riktigt bra tycker jag. Det är nog mest den färgen jag använder. Det är dock lite synd att paletten saknar en highlighter. 8/10
 
2. Essence transparenta mattpuder. Detta är en stor favorit i min sminkväska, dessutom gick den på runt 3€. Har sett att den bara finns vid Halpa halli i Vasa hittills, annars köpte jag min i Tuuri. Den gör huden matt och det håller länge, så enkelt är det. 8/10
 
3. Cicamed ansiktsmist. Jag är ju besatt av hudvårdsprodukter så denna köpte jag för ca 16€ vid Xbeauty.se och den var faktiskt mycket bättre än den som jag köpte från Aco, som fanns med i Januari favoriter. Den här produkten innehåller hyaluronsyra som ska vara ett av de bästa ämnen för återfuktning. Den gör inte huden glansig och jag som har torr hy så behöver inte ens någon hudkräm efter denna. 10/10
 
4. Macadamia hårolja. Nu har denna tagit slut men den är verkligen en av de bästa håroljorna jag testat. Det känns som att den verkligen gör underverk för håret och inte bara lägger sig på ytan. Synd att de är väldigt dyra, denna lilla flaskan kostade runt 14€. 8/10
 
5. Essence ultra repair nagellack. Ett genomskinligt men lite rosa nagellack för 2 € som gör att nagellacket ser mycket jämnare ut om man lackar detta före. Jag har väldigt torra naglar, så detta nagellack använder jag alltid, det fungerar också bra enskilt. Jag vet inte hur mycket det har reparerat min naglar, det har jag nog inte märkt så stor skillnad på. 6/10
 
Idag har vi gått på cafe, eftersom det är så billigt här och solat har vi också hunnit med. Det har varit 19 grader men blåsten har varit kall. Vi gick iaf och bokade varsin tid till nagelsalong, dags att testa gelnaglar. Jag såg också att massage i 1 timme kostar 10€ så det tänker jag inte missa! Nu har solen gått imoln och jag ska se det senaste av TVD, ha det gött! :)








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?