Nya skor? Javisst.

2017



 
 
 
 
 
Hej på er! Nu börjar det blåsa här och vädret ser inte så lovande ut denna vecka. I helgen så hade vi iaf superbra väder. Vi har varit till det största shoppingcentret Centro Colombo, butiker i vår by, butiker i staden och ännu ett till shoppingcenter och jag har bara hittat mig tre par skor i samma butik, haha. Jag köpte två par ballerina för 15€ och ett par lägre klackskor för 20€ och alla skor var riktigt bekväma. Jag hade väldigt höga förväntningar av Centro Colombo men där fanns det inga butiker alls som jag gillade förutom H&M, Sephora och Bershka som jag bara gick igenom utan att köpa något. Lite synd var det nog. MEN idag ska jag piffa upp min vardag och boka tid till en timmes kroppsmassage, pedikyr och att göra nya gelnaglar innan vi åker till Finland. Hörs mera imorgon, nu ska jag föra över lite filmmaterial till datorn, hadee!♥








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?