Ocenário de Lisboa

2017



 
 
 
 
 
 
 
 
Idag vaknade jag med sjuk hals, huvudvärk och stegring. Fick skippa praktiken och det var lika bra för det har bara blivit värre, min kropp är så himla svag och febern bara stiger. Har suttit på en bänk i solen utanför lägenheten och försökt få värma, det är så himla kallt i lägenheten så skulle bara bli sjukare av att ligga där. Hade dessutom en massagetid idag också men fick släpa mig dit för att avboka den. Har tagit burana nu men inget resultat så det får bli ett kort inlägg. 
 
Bilderna är från när vi var till ett stort akvarium bara 10 minuter härifrån. Har filmat en del därifrån så därför blev det mindre bilder. Jag hade hoppats på att se delfiner men istället så var det hajar där och massor med coola fiskar. Mera än så orkar jag faktiskt inte skriva, känns som mitt huvud exploderar. Ha de bäst hörni.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?