Promenader varje dag

2017



 
 
 
 
 
Ola! Det som jag och Emma gör om dagarna nu är att vi går runt omkring för att titta på allt fint som finns, går in i alla små mysiga butiker och ja, allting är så billigt här. Idag åt jag t.ex. ute både lunch och middag, lunchen gick på 2,50€. På första bilden så ser ni den lilla matbutiken som finns i samma hus som vår lägenhet. Idag har det varit 26 grader och sol, riktigt härligt så vi har suttit vid torget och solat. Här finns det inte riktigt något ställe att sola på förutom någon bänk eller vid ett cafe. 
 
Min Ipad är iaf funnen, men för att jag nu ska få den så måste jag betala 63€ + postavgifter för att skicka den hem till Vasa. Fyfan säger jag bara. Om jag hämtar den själv från Helsingfors så kostar det 21€ men av alla gånger jag eller någon bekant är i Helsingfors så har inte stället där Ipaden förvaras upp, det är alltså 7 olika tillfällen jag pratar om. Helt sjukt, så var noga så ni inte glömmer något på en flygplats för då blir det dyrt. Hörs senare! :)
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?