Vår lägenhet

2017



 
 
 
 
 
 
 
 
Denna docka fick jag från dagiset som en skyddsdocka ifall jag är orolig, har inte riktigt koll på legenden. Men för att fira internationella kvinnodagen.
 
Nåjaa, hej på er! Det har varit mycket problem med uppladdningen av bilder eftersom wifi inte är så bra här. Men nu har jag fått upp bilder på vår lägenhet här i Graca som är en trerummare och väldigt fin. Här finns en gammal skrivmaskin, tv, radio, gasvärmare, gasspis osv. Nackdelar med att bo här är att vi inte riktigt har koll på hus spisen och ugnen fungerar och vi tänkte bokstavligen bli ihjälgasade av gasvärmaren eftersom den läckte över en natt, men det är en annan historia haha. Vi har dessutom bara en nyckel och kallt är det så in i helvete. Första natten så sovde jag med mössa och 2 extra filtar. Men skönt är det att ha balkong och att det är så varmt ute. Vår lärare flög hem idag så nu är det bara jag och Emma här. Mera från lägenheten kommer i vloggen.
 
Vi har hunnit med mycket på bara 4 dagar. Vi har mest gått runt och sett bland alla trånga gator och gamla hus, det är verkligen sevärt. Två dagar så har vi varit på dagispraktik nu, men mera om det senare. Nu ska jag ta natten inför morgondagen och om jag hinner så kommer det upp ett till inlägg imorgon, godnatt!♥
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?