Brunch på Villa Sandviken

2017



 
 
 
Idag vaknade jag med täppt näsa och en sån hostattack så jag trodde jag skulle dö. Hostade så mycket så tårarna bara rann och sen kräktes jag dessutom. Har haft denna förkylning nu i 3 veckor och på måndag påbörjar jag min 4:de vecka, inte alls kul. Har inte kunnat skratta alls för börjar hosta direkt. Men idag så har vi varit på brunch till Villa Sandviken och där var det verkligen superfint och utsikten var så vacker. Maten var riktigt god och efterrätten också! Enda problemet var att jag fick gå av och an från matbordet för att snyta mig. 
 
Imorgon åker jag till Litauen! Vi åker med Onnibuss till Helsingfors klockan 2 på natten så det var ju inte så lyckat. Själva resan blev väldigt dyrt nu i slutändan så det sög eftersom vi bara hinner vara 1 dag i Zarasai. En upplevelse kommer det iaf att vara. Nu ska jag börja se en serie som heter The Arrangement med Zander, har det bra!♥
 



Amanda Jona [FOTOGRAF]

http://amandajona.se

Men usch då, krya på dig fina du!

Svar: Tack så mycke! :)
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?