Grekland resan

2017



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Heeeej på er! Det var länge sedan jag hade en såhär lång paus från bloggen! Men hörni jag har har varit sjuk sedan påsken och är ännu krasslig, levt livet i Grekland en vecka, gjort det sista i skolan och fixat inför min avgång. 
 
Jag har då varit med 4 tjejer till Rhodos i Grekland en vecka. Vi har festat på Grabbarna Grus, fått träffa deltagare från Paradise Hotel Sverige, simmat, cyklat, solat osv. Jag gick också på min första massage men hamnade även till akuten. Vet inte vad jag fick för fel men virusinfluensa blandat med solsting, massage och träning hade jag och den värken som jag hade i kroppen och huvudet vill jag aldrig uppleva igen. Men en minnesvärdresa har det blivit och jag ångrar inte en enda sekund att jag åkte. Snarare så har jag börjat planera nästa resa haha. 
 
På lördag kommer jag fira att jag blivit student och närvårdare med dimension, fest och mera fest!
Då är ni välkomna till Vöråvägen 632 i Vörå klockan 14-18. 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?