Kommer bo själv i 4 månader

2017



Hej på er! Jag tänkte skriva att det är måndag men idag är det ju onsdag, haha. Har haft lång ledigt nu över vappen så jag har inget grepp om tiden just nu. I helg är kommer det vara en väldigt speciell lördag. Det är så att min älskling Zander fyller 21 så  tills dess ska jag baka hans favorit tårta och göra klart med presenterna. Men en tråkig period har börjat nu hörni, en period som kommer vara i 4 månader. Det är så att Zander har flyttat hem till Petalax tillbaka så jag kommer bo själv här i vår lägenhet i 4 månader framåt. Det handlar inte om någon paus mellan oss utan bara att Zander fått jobb så långt borta som Närpes. Han har ju fått sommarlov redan nu och börjar skolan först i September. Det suger att vi är tillbaka  i att bara kunna träffas på helgerna, jag vill verkligen inte bo själv just nu. Men vad har man för val, får tänka positivt nu och se det som en chans att skaffa hobbies och börja träna. Livet är ju inte bara en dans på rosor, gjorde en sista god fruktsallad åt honom iaf :).












 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?