Min älskling fyller 21

2017



 
 
 
Grattis till min bästavän, min lycka, min inspiration, min motivation, min diamant, min pojkvän.
Jag har något helt oväntat och för bra för att vara sant att berätta för er. I går blev Zander kallad på en arbetsintervju i Vasa och jag hade inga förväntningar för hans planer var ju att jobba i Närpes över hela sommaren. Världens stannade lite för mig där, för då får jag ett sms där det står "Hani giss vem som buri jobb i stan från och med månda". Jag är så överlycklig så det finns inte, nu kommer vi alltså bo tillsammans de 4 månader då jag skulle ha bott själv. JAAA!!
 
Idag är det lördag och min pojkvän Zander fyller 21 år! Jag gjorde hans favorit, min mammas marängtårta. Det var allt han önskade sig men han fick även två tröjor, den ena har han på sig och den andra var en likadan fast vit. Imorgon ska vi på brunch till Villa Sandviken med Zanders mamma Carina för det är inte bara Zander som fyller idag utan även världens bästa svärmor! Så Carina har också varit hit på tårta och kaffe, grattis till dig!♥
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?