Hårmodell & Övning inför julshow

2017



 
 
Hej på er! Imorgon är det fredag och min vecka har varit helt bra, det fanns någon som gjorde min dagar en aning lättare och lyckligare så är tacksam för det. Men igår var det en annorlunda skoldag då jag fick agera som hårmodell, kände mig riktigt fin efteråt och plockade ut sammalagt 80 hårnålar på kvällen. Vi har även på både Dancehall och Female vibe börjat öva inför vår julshow som äger rum den 16 Decemeber klockan 18:30, minns inte var vi skulle hålla showen. Det är i varje fall suuperkul! Jag har lärt mig jätte mycket på danslektionerna, det har SÅ varit värt varenda cent! Jag kommer definitivt att fortsätta på båda danskurserna. Imorgon kommer jag att ha mamsen som kund på ansiktsbehandling och efter skolan har jag ett jobbpass på eftis, sen på kvällen kommer det bästa. På lördag ska jag kanske få se på min kommande nya lägenhet och därefter väntar en inflyttningsfest. Men nu måste jag nog göra lite mat, har bara ätit frukost ännu och då har jag jobbat 4 timmar också. Så ha det bra så hörs vi sen! ♥








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?