Söker lägenhet

2017



 
 
Hej på er! Första bilden är från i lördags då jag var ut med Emma och Jenny, det känns riktigt bra med mina fransförlängningar nu och igår färgade jag även mina ögonbryn så det går snabbt på mårnarna nu :). På fredag så var det meningen att vår klass skulle ha åkt på kosmetologmässa till Jyväskylä men tydligen fick vår klass inte åka med nu och det var riktigt synd, hade sett så framemot den. Istället fick vi en ledig dag på fredag. Annars så håller vi på med behandlingar i klassen. Vi övar på manikyr, pedikyr och ansitksbehandlingar. Snart är det dags för helkroppsbehandlingar.
 
En annan sak som händer i mitt liv just nu är lägenhetssökande. Jag söker mig en etta här i Vasa med hyran på ca 450€ i månaden och vill gärna flytta in från och med den 01.01.2018. Lämna gärna en kommentar om du vet någon som bjuder ut en lägenhet!! :)
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?