Drömväskan blev min!

2017



 
 
 
 
ÅH vad jag har velat ha denna! Den är en kall silverfärg, ifall bilderna ger den ett annat ljus. Jag skulle till apoteket en dag och så gick jag förbi Glitter i HS center och såg en hylla med accessoarer som var på 70% rabatt. Jag svängde snabbt in för att bara ta en titt, det slutade med en hel massa köp, haha. Även denna väska, det var den sista. I ca ett år så har jag gått och tagit på väskan och varit så himla nära att köpa den men jag behöver inte den, jag tror att den bara kostade typ 15 € haha, inte alls mycket för en väska tycker jag. Men jag behövde den inte så har alltid gått förbi och nuuuu låg den på ca 4€! Jag känner dock att den kommer bli mycket använd, är helt kär i färgen. Materiell lycka var det här jao! :D
 
Just nu sitter jag i soffan och ser på Bianca Ingrosso och Jon Olssons vloggar. Jag blir sååå sugen på att åka utomlands nu! Dagens planer ser ut som att det blir en promenad idag, vädret är så himla fint, ska gå en runda i Metviksparken, knivhuggningen skrämmer inte mig höhö. En hårinpackning sitter jag också med, äppelcidervinäger i hårbottnen och kokosolja i hela håret. Dags att skölja av det nu och sedan bege mig ut, kanske kissorna får komma på en promenad idag igen :)!
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?