Fransförlängningar

2017



 
 
 
Idag hade jag en ledig dag, så åkte iväg till fina Katsiaryna och fick mig ett par fina fransförlängningar. Hon är så himla duktig och snabb, tog inte ens en timme att göra dem. Har bara kvar att färga brynen nu så slipper jag sminka mig, jeii. Gjorde några ärenden på stan sedan och sprang runt i varje butik för att söka efter en saknad del i min halloweenkostym eftersom det inte hunnit komma från Ebay, men det fanns ingenstans och det är sååå synd för det skulle varit perfekt! Men imorgon blir det en bra dag, då firar vi Katjas födelsedag på hotell Scandic och sedan iväg på Halloweenfest till Fontana. Nu ska jag skriva lite på en skoluppgift om händer och naglar och sedan börja ta natten, ha det bäst! ♥








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?