Kattpromenad och dermalogica

2017



 Riktiga miniatyrprodukter som Skincity skickade till mig! :)
 
Idag är det söndag och jag kom mig först ur sängen när klockan var halv 2 på dan. Det fick bli en brunch på Subway och lite shoppingärenden. Just nu tittar jag på en av Step Up filmerna och ska strax göra lite mat. Har försökt vänjt mina kissor att gå i koppel nu och tappade helt hoppet i början men har vant dom vid att ha på den lilla selen här inne nu först och vi gick ut första gången idag. Det gick superbra med Kiara men Nala är ännu lite osäker. En del av mig tycker att det känns fel att ha katter i koppel men jag vill hellre att kissorna inte ska känna sig instängda, även om de är innekatter så ska de få ta del av utevärlden. Så jag gör det för deras skull! :) De fick även en ny leksak när de varit så duktiga så nu springer de runt i lägenheten som yra höns, haha!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?