New jewelleries

2017



 
En lugn helg har det varit, men har haft spa med kokosolja, äppelcidervinäger och honung. Finns inte mycket jag kan göra nu förrens armen är i skick. Ni får urrrsäkta mina naglar på bilden, vintern förstör dem. Men köpte mig en del nya äkta smycken och tycker såå mycket om ringen! Nu i veckan ska vi börja med manikyr i skolan, vi är många som är super taggade på det! Något som också är så himla roligt är att vi har fått en ny klasskompis! Har ännu inte lärt mig skriva hennes namn haha så hon får vara mystisk ett tag till, men en super rar tjej är hon :). Vet inte vad som hände igårkväll riktigt men fick världens kramp och värk i övredelen av magen, hoppas inte grannarna hörde hur jag skrek av smärta, har ingen jvla aning vad som var problemet för jag var fem före att ringa ambulansen. Smärtan lade sig efter en timme, google säger ju att jag har magsår men nu när jag ätit frukost så har jag inte känt av någonting så tror inte riktigt på att det är magsår. Menmen, tiden får utvisa. Kommer nysa bort laptopen snart pga min förkylning så måste nog göra annat ett tag nu, haha. Kanske äta lite Ben & Jerrys som var på rabatt på Mininani! Men ha en mysig söndag allihopa! ♥








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?