Ny header och höstlovsplaner

2017



 
Höstlovet har nu börjat och tyckte det var dags för en ny header. Alexander var snäll och följde med mig för att fotografera så stort tack till honom, som tack övar jag alla mina massagerörelser såsom ansikts-, fot-och handmassage på honom. Är ännu en aning förkyld och går just nu på antihistmin dessutom så känner mig inte som den piggaste. Men nu på höstlovet så har jag en del planer. Jag har planerat in dagisjobb, räfsa löv åt mommo, lillsyrran kommer hit en kväll och en resa till Tammerfors. Mest ser jag ju framemot Tammerfors då vi ska åka till Ideapark och Ikea, jag behöver en ny höstjacka och lite möbler till min kommande egna lägenhet.
Mera av fotograferingen får ni se senare, så kom snart tibax! ♥



Jättefin! :)

Svar: Tack så myki! :))
Natalie Sundsten







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?