Sydney

2017



 
 
 
 
Var för någon dag sedan till Sweet Vaasa cafeet och testade på deras Sydney chokladkaka, lika god som alltid. Har börjat märka is på vägen nu och hörde att det skulle snöa på torsdag, hohho. Just nu håller jag på att sälja mina gymnasieböcker och närvårdarböcker så om ni vet någon som är intresserad så är det bara att ta kontakt. Det blir att åka på dancehall nu ikväll, längesen jag dansade nu när det var uppehåll över höstlovet och gången före det så var jag sjuk. Har bara sökt runt på olika hotell till min kommande resa idag och städat lite. Duscha ska jag också gå och göra innan syrran kommer hit. Jag har annars börjat se en ny serie som heter Life unexpected, vet inte vad jag tycker om den men huvudrollen är min favoritskådespelare så tänker se den iallafall :).








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?