Vilda dagar och hjälplös

2017



 
 
Hej på er från en förkyld och trött tjej. Kunde inte sova inatt pga min förkylning, när jag vaknade så var jag helt säker på att jag låg med 39 graders feber men nope, hade 36,7 och det är ju ingenting. Så fick dra mig upp ur sängen och då kom ju de stora problemen. Jag kunde inte sätta på mig varken bhn eller lägga upp håret i en hästsvans. Haha fick hjälp tillslut av Alexander som fick kämpa med min hästsvans i 15 minuter haha, men jisses vad man känner sig hjälplös. Kunde knappt bära min egen matbricka i skolan. Men så är det nu och får leva med det i 8 dagar till. Har ni förresten varit in till Minimani nå i veckan? Där har de massor med bra reapriser och allt på bilden fyndade jag för 1 €/st! Har varit dit en extra gång nu och hittade en snygg skylt att ha på väggen, också för 1€.  Idag gick vi igenom ansiktsmassagen och det tog så gott som hela skoldan till att öva det, imorgon kör vi på med ansiktsbehandlingar. Det börjar närma sig nu, manikyr nästa vecka och sedan tar jag höstlov. Efter höstlovet börjar vi med kundbetjäning och det ska bli såå kul! Ska dricka lite berocca nu och se på The Carrie Diaries, väntar så ivrigt på att nya avsnitt av Riverdale ska komma ut nuu :D!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?